четвъртък, 30 април 2009 г.

***

Да те видя, на стаята си
на прага самотен,
да чуя желанията си
на твоите устни,
да видя любовта си
в твоите очи,
да почувствам сънищата си
в твоето сърце,
да усетя мечтите си,
в твоята душа,
това е моята мечта.

И сега те виждам на вратата си,
и те чувам как молиш времето,
да те върне назад-към мен,
и виждам как гледаш огледалото,
чудейки се защо не ни показва заедно-теб и мен,
и разбирам нуждата ти да докоснеш миналото,
онова, в което ти докосваше само мен,
и усещам любовта ти, хранеща бъдещето,
онова, слънчево и ясно-за теб и мен.

И пропуснах всичко, което ти каза,
но усетих го вътре в мен,
и към теб правя крачка,
и вече си тук, до мен,
и устните ти са готови пак да ме обичат,
всеки споделен, слънчев ден!

Автор: Любляна Атанасова, 9"б" клас, ПМГ + Акад. Никола Обрешков", гр. Бургас

Няма коментари:

Публикуване на коментар